duminică, 3 aprilie 2011

Ce aduce vantul


Eram la bar, dupa cateva beri a venit pisarea, drumul e lin si scurt, cand am ajuns la baie, scot coculetul si incep sa stropesc buda, cand intorc capul in stanga, pe perete vad un floc, ma intreb in sinea mea '‘cum a juns asta aici?"... raspunsul nu-l caut, e doar o intrebare cu semnul mirarii. Mi-o scutur si ma intorc la masa, dupa doua beri si cateva bla blauri, o pisare imi ameninta iar soarta. Politicos ma ridic si ma indrept spre buda. Cu furtunul in pamant si cu cochii dupa el incep sa fac pe pompierul, cand ridic privirea, la mai putin de 30 cm de fruntea mea un floc ma spiona, un reflex independent ma opreste din cantat ca sa nu flutur carliontul naravas, un alt gand de frica imi spune sa-mi tin respiratia ca sa nu-l inghit. Intoarc privirea in stanga, peretele era curat ca si cum nimic nu fusese acolo, in fata mea flocul inca veghea cu bucla lui amenintatoare. Cine l-a mutat? 
Nu am mentionat ca treburile mi le-am facut in toaleta femeilor... deci... dintr-o pisare asejazta cum a ajuns un floc sa esueze pe perete? Apoi sa se mute pe alt perete la mai putin de inaltimea medie a unui chinez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Unleash the troll: