vineri, 12 noiembrie 2010

Curatenie la mine in camera

Nu s-a umblat de mult acolo(somn si calculator, ma plimb prin camera fara sa ating altceva) deci e ceva serios. Cum sa incep? strang lucrurile mari: Cestile de cafea; dozele/sticlele de bere, cola, fanta; scrumiera plina ochi si gunoaiele din jurul ei; pachetele goale de tigari; florile uscate de ceva timp; ghemotoace de hartii si alte chestii ratacite pe birou. Am strans primul cos. Aranjez lucrurile evidente apoi pauza de gandire. Cum sa continui? impart camera in doua: electrice si "periferice". Toale purtate si chestii imputite pe fotoliu la sortat: spalat sau purtat inca de cateva ori. Pe monitor si unitate: mouse webcam si alte...periferice. Imi aprind tigarea facebook/mess si muzica rock(imi trebuie motivare: maturator heavy metal). matur patul, matur masa, matur pe jos. imi strang hainele prafuite, la ingramadesc la spalat si ii dau drumul masinii cu ultimul program setat. Deschid geamurile si usa de la balcon si mai dau o data cu matura, sterg praful  si am terminat. Daca mai dau o data cu matura trebuie sa o iau de la inceput. Camera e ok, ma bag la dus si apoi somn. A doua zi ma trezesc in casa noua. sterg monitorul de praf si imi incep ziua

Un comentariu:

  1. anonim fmi pisi(chestiutza04)26 noiembrie 2010 la 17:26

    lol ...banuiam ca asa este la tine in camera...sincer ma bucur ca recunosti..:D :)))
    tare...

    RăspundețiȘtergere

Unleash the troll: