joi, 25 noiembrie 2010

Dimineata

M-a trezit o raza palpabila de soare, un frig orb dar un aer curat in camera. Ma ridic din pat sa-mi incep ziua. Recunosc camera: inchid geamul, aprind calculatorul. Hol: pasi impleticiti pana la frigider, pasi plictisiti pana in bucatarie. Bucatarie:  aprind aragazul, inghesui 2 oua si ceva mezeluri in tigaie, imi pun cafeaua in ceasca si o arunc in cuptorul cu microunde. Baie: pipilica, sparg cateva cosuri intarziate, ma spal, trag o basina simultan cu clinchetul cuptorului. Clipesc si ma trezesc din nou in bucatarie. Cu o schema rapida de judo deschid usa cuptorului, cu o miscare de barbar scot cafeaua din cuptor. Imi asez masa regala: ouale arata de parca ar avea strabism, salamul taiat arata ca niste pistrui, carnatul...ii schimb pozitia, acum arata ca un zambet, ziarul il arunc incomod pe masa deasupra solnitei...incep. Iau prima bucata, citesc primul articol, 5 minute am mestecat de 2 ori, inghit bulgarele de mancare; a doua furculita mestect totul repede, raman statuie citind al doilea articol; la a treia furculita mestec putin concentrat, termin al treilea articol, iau a patra furculita fara sa realizaz ca nu am terminat de mestecat a treia furculita; ma uit pe poze si termin de mancat; iau o gura mare de cafea, stiti ce urmeaza. Fug spre baie surorile mele arucandu-se pe burta in stanga si dreapta sa faca loc urgentei, imi dau pantalonii jos, ma pun pe wc, se strang ouale, capacul e rece; imi ridic pantalonii, fug la bucatarie, imi iau cafeaua, fug la mine in camera, imi iau o tigara, fug inapoi in bucatarie, fur ziarul de pe masa, fug la baie. Ma pun pe wc si incep sa dirijez orchestra germana, un curcubeu de sunete pe ritmuri de can-can.

Un comentariu:

  1. emilian sincer este frumos facut...dar mai tb sa schimbi pe ici pe colo...ha ha...:)) si sa mai bagi...

    RăspundețiȘtergere

Unleash the troll: