duminică, 14 noiembrie 2010

D`ale Messului

Nu e prima si nici ultima victima

Eu: hei ce faci?
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: buna
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: bn
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: u?
Eu: ete sunt obosit doar ce am iesit din tura sunt medic rezident si am avut muti pacienti aseara
Eu: off
Eu: am asistat la un transplant de stomac, sunt foarte vesel
Eu: am sangele pacientului si un urechi, nu ma grabesc sa-mi fac dus
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: blea
ccool_girl :X:X cool_girl :X:X: cum poti
Eu: imi place mirosul de carne cruda
Eu: gandindnu-ma la ala mii s-a facut foame
Eu: stii ce a fost ciudat
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: ?
Eu: pacientul nu trebuia sa manance nimic inainte de operatie
Eu: si cand i-am scos stomacul am gasit in el 3 sarmale intregi nedigerate
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: blea
ccool_girl :X:X cool_girl :X:X: numai vb d asta
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: k mor aici
Eu: si coincidenta ghici ce mi-a gatit prietena
Eu: sarmale
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: hai mey
Eu: nu glumesc
Eu: fii atenta...faza tare...stomacul bolnav l-am luat acasa il tin pe balcon la uscat
Eu: vreau sa-mi fac cimpoi din el
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: scarbos
Eu: ce
Eu: stomacul de om e mai bun descat stomacul de oaie...e mai mic si are o acustica diferita
Eu: cand sufli in el
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: schimba subiectul
Eu: dc
Eu: eu sunt atat de incantat
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: yo nu
Eu: stii sa canti la vre`un instrument
Eu: stii sunt foarte cautate instrumentele din parti umane
Eu: serios ma
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: deci schimba subiectul
Eu: fluier din femur, nai din omoplat shakere din craniu
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: numai vb cu tn
Eu: mii s-a oferit 300 euro pe stomac sau 750 dupa ce fac cimpoi din el
Eu: dar nu-l vand
Eu: stii, ca sa se auda mai bine. il pui la uscat cu tot ce a avut in el...mancare partial digerata, acidul gastric....dupa ce se usuca...trebuie sa sufli pe o parte si sa iasa pe cealalta parte viermi si resturi de mancare
Eu: da trebuie sa lasi sa faca viermi
Eu: mai rod din membrana stomacului care e foarte groasa
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: ai ig imi pare rau
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: bye
Eu: scuze gata
Eu: vb despre altceva
Eu: hm...
Eu: despre ce?
Eu: ce te intereseaza pe tine
Eu: muzica
Eu: asculti muzica house
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: dap dance
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: etc
Eu: ai fost la liberty parade? anul asta
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: nop
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: u?
Eu: am fost, in fiecare an ma duc
Eu: dar anu asta a fost mai naspa pe langa faptul ca au fost cocalari
Eu: s-au batut unii si eu fiind singurul doctor din preajma a trebuit sa-i dau primul ajutor
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: aha
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: tare
Eu: dar era atat de grav ranit incat nu am avut ce-i face decat sa-i scot un ochi sa nu faca septicemie...si sa-i tai un deget care era deja fracturat, l-am bagat intr`o sticla de bere rece sa nu se strice si l-am trimis la spital....apoi am aflat ca s-a certat cu medicul de garda si-a luat si de la ala bataie
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: asta suna a vrajeala
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: adik
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: rectific basm
Eu: poftim
Eu: stii cum se bat astia acum
Eu: baga cheie intre degete si lovesc cu pumnii
Eu: si cand l-a lovit pe saracul om
Eu: i-a bagat cheia in ochi
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: pff najpa
cool_girl :X:X cool_girl :X:X: ce nebuni

Mai departe am devenit serios si am invitat-o in oras....La o portie de sarmale...

4 comentarii:

Unleash the troll: